Home > News > Comments

Slayer, Megadeth shows announced

Monday, April 27, 2009 11:11 AM PT


Whether Megadeth and Slayer will team up for some significant touring, as rumors have suggested, remains to be seen. However, the groups will team up for the first time in fifteen years to perform a few Canadian shows in June. Dubbed "Canadian Carnage," the dates will see both bands closing two of the shows, and will also feature Machine Head and Suicide Silence. Here's the latest (tickets go on sale on Saturday):

06/24 Vancouver, BC @ GM Place
06/26 Edmonton, AB @ Rexall
06/27 Calgary, AB @ Saddledome
06/29 Winnipeg, MB @ MTS Centre


37 comments


4/27/2009 11:12:52 AM
1ST POST slayer rules

4/27/2009 11:23:49 AM
4 western canadian dates?! FAIL

4/27/2009 11:23:53 AM
will be there for suicide silence. havent heard of the rest.

4/27/2009 11:34:26 AM
ill fly to Winnipeg just to see Suicide Silence! That band is a cant miss!

4/27/2009 11:38:09 AM
fck suicide silence they were sooooo good like 5 years ago before they became new gays

4/27/2009 12:09:36 PM
BRING MEGADETH & SLAYER TO OTTAWA, fck THE OTHER gayS.

4/27/2009 12:15:49 PM
i think i'll go check this out, right on.

4/27/2009 12:38:08 PM
Toronto please.

4/27/2009 12:57:05 PM
Uhm..........TOUR THE US YOU fckING gayS

4/27/2009 1:09:25 PM
agent_friday 4/27/2009 11:23:53 AM will be there for suicide silence. havent heard of the rest. HAHAHAHA

4/27/2009 1:18:54 PM
First fckIN SLAYER

4/27/2009 1:19:27 PM
agent_friday 4/27/2009 11:23:53 AM will be there for suicide silence. havent heard of the rest.<-- you are a gay

4/27/2009 1:30:12 PM
rock this shit across the U S OF A

4/27/2009 1:34:50 PM
*yawn*

4/27/2009 1:52:08 PM
*smokes weed*

4/27/2009 1:54:01 PM
*Runs shirtless into the pit*

4/27/2009 2:02:48 PM
first post haha yeah lol!

4/27/2009 2:22:20 PM
*dunks on news only gays.* oops

4/27/2009 2:42:08 PM
fck YOU CANADA!

4/27/2009 3:03:37 PM
cool. bring this to CA so i can get in free. hollaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

4/27/2009 3:04:19 PM
*eats animal crackers*

4/27/2009 3:29:41 PM
nyc plz. suicide silence get dead

4/27/2009 3:40:54 PM
*stops showering for 3 months before the show, go to show, sweat until soaked, become the guy that keeps bumping into you*

4/27/2009 4:33:40 PM
Slayer > Megadeth

4/27/2009 4:54:32 PM
Patrick_Chewing 4/27/2009 2:22:20 PM *dunks on news only gays.* oops WIN

4/27/2009 5:21:00 PM
fck Canada. Slayer and Megadeth dont be stupid and come to the US.

4/27/2009 6:16:39 PM
FIRST POST!!

4/27/2009 6:17:14 PM
the queef sisters love them some slayer

4/27/2009 6:36:25 PM
*cuts slayer into arm*

4/27/2009 8:28:14 PM
this guy is stoked.... http://www.rathergood.com/slayer

4/27/2009 11:23:14 PM
THE NEXT THING YOU KNOW THEYLL TAKE MY THOUGHTS AWAY! DAVE FOR PREZ!

4/28/2009 4:59:52 AM
Is this why there was nothing but slayer and megadeath on headbangers ball last night?? fck mtv2

4/28/2009 1:28:53 PM
haha sweet. i can't believe the tours suicide silence is getting on

4/29/2009 2:23:06 AM
I cannot wait to see Suicide Silence get booed off and beaten by real metal heads

4/29/2009 10:36:04 AM
heck yes. wish i could be there

4/30/2009 3:12:35 PM
Push Pit Flip

4/30/2009 6:27:40 PM
......................................




Subscribe to Lambgoat on