NewsDecember 21, 2012 5:07 PM ET13,455 views

Tough Love Fest II lineup announced

Tough Love Festival II will take place on February 15, 16, and 17 at the Lochs in Tacoma, WA. A three-day pass is $60, while a one-day pass is $30. The following bands are scheduled to perform: Terror Bane Backtrack Merauder Murder Death Kill Hoods Code Orange Kids Oblivion Hammerfist No Zodiac Brawl Blood Stands Still Kublai Khan Buck Williams Genocide Distric Life After Death Drowning Cowardice Subverse Domination Collisions A Sight For Sore Eyes Decimus Contender Verbera Burn Infinite Born To Die Castout Empires Compromised Worst Intentions Maya Over Eyes Navigator Wreck Prestige Havenside Clean Slate

150 comments

Post Comment

anonymous 12/21/2012 2:11:55 PM

Someone's going to be stabbed.


ineedsalt 12/21/2012 2:22:04 PM

i would go and not even watch the bands. the crowd will be awesome


anonymous 12/21/2012 2:30:31 PM

a sight for sore eyes. lol


sadball 12/21/2012 3:07:46 PM

*calls broker, demands he buy stock in New Era and Nike*


anonymous 12/21/2012 3:43:28 PM

North Face jackets and down vests sales go throigh the roof


Hibuddywazup 12/21/2012 3:56:48 PM

Jocks with basketball shorts and jerseys are stoked.


sfthizz 12/21/2012 4:16:13 PM

never heard of 3/4's of these crap bands


anonymous 12/21/2012 4:26:30 PM

That's a lot of shit bands and nobody bands to sit through just to see Bane.


LoydChristmas 12/21/2012 4:28:55 PM

Terror Bane Backtrack Merauder Murder Death Kill Hoods Code Orange Kids &40 other bands that will hopefully bring a few of their friends each...


anonymous 12/21/2012 4:35:37 PM

Hoods needs to play the easy coast


anonymous 12/21/2012 4:40:36 PM

Dudes with "CYC" in their names on facebook are stoked.


anonymous 12/21/2012 4:42:36 PM

Newford Massacre was a set-up, they'll take your guns so you dont have any when they finally take us over.


anonymous 12/21/2012 4:51:27 PM

would attend and wreck shit if lived in the area otherwise fckKKK


big_metal_al 12/21/2012 5:07:00 PM

wow what a brainiac coming up with this fest name.


anonymous 12/21/2012 5:10:28 PM

redundant ass fest


analcest 12/21/2012 5:37:21 PM

http://www.youtube.com/wat ch?v=uU6U-8LP1DY&feature=y outube_gdata_player


anonymous 12/21/2012 6:07:22 PM

Terror are all about Tough Love. Just see them in the mens room to prove it


anonymous 12/21/2012 6:08:45 PM

fcking LOL @ Genocide District being on this.


Stupid_News_Poster 12/21/2012 6:11:50 PM

Maya Over Eyes and Havenside are dope.


anonymous 12/21/2012 6:16:56 PM

gonna making tough love to that sweet, sweet b-hole all fest long...


anonymous 12/21/2012 6:19:54 PM

Genocide District is awesome. Weird for them to be on it, but fck it. Gonna be sick.


anonymous 12/21/2012 6:22:45 PM

Havenside cancels.


anonymous 12/21/2012 6:29:01 PM

Haters gonna hate


anonymous 12/21/2012 6:53:36 PM

Does anybody know if there are gonna be any deals on Priceline.com for this fest?? And is there gonna be a face painting booth so I can get my face painted like a cat????


anonymous 12/21/2012 6:58:14 PM

Will I be able to wear my denim vest with my dog tags and a shirt with a crew that nobody has heard of???????????


anonymous 12/21/2012 6:59:43 PM

Will Lambgoat have a petting booth there???? Is a Lambgoat one animal or two?????????


anonymous 12/21/2012 7:05:05 PM

Do you know if Pete Carrol and Marshaun Lynch from the Seattle Seahawks are gonna be doing security at this fest????? I heard Shawn Kemp and Courtney Love are gonna be there also.


anonymous 12/21/2012 7:18:19 PM

it really was a set up.. weapons ban part of the new world order


anonymous 12/21/2012 7:27:42 PM

Will be moshing with a machete in a ski mask to No Zodiac


anonymous 12/21/2012 7:34:54 PM

Does anybody know why Dinosaur Jr. and Mudhoney aren't on this???????


anonymous 12/21/2012 7:36:20 PM

What is a Cyc?


anonymous 12/21/2012 7:43:02 PM

Brittany Raff is stoked.


anonymous 12/21/2012 7:46:10 PM

Is this sponsored by Microsoft???????


dopeshitxvx 12/21/2012 7:50:08 PM

just bought a xibalba windbreaker for this show they fcking slay. been watching gifs on tumblr of people "crowdkilling" to prep for the ignorant mosh talk shit get hit. should have booked touche amore


anonymous 12/21/2012 7:50:46 PM

Will there be a launch ramp so I can do judo airs of it? Also, will Starbucks have a booth there????? I can't two step unless I have a venti vanilla bean frapachino .


Mitt__Romney 12/21/2012 7:55:20 PM

Going to Monster Jam instead.


anonymous 12/21/2012 7:58:25 PM

There's a denim vest and patch stand right? Gotta get those bands I've never heard. Also, I'm not going unless they're selling hair grease at the door so I can be like everybody else and slick my hair back cuz that's cool now right


anonymous 12/21/2012 8:03:20 PM

This is awesome because its in February and I can wear my letterman jacket.... Not a real letterman jacket because I can't play sports...


anonymous 12/21/2012 8:13:33 PM

Hey guys, I sell custom ski masks. Hit me up and I'll paint your "crews" letters on it with white out. Only $49.99. For a limited time I'll also give you a custom baseball bat.


anonymous 12/21/2012 8:28:35 PM

Can you put my crew letters on my scarf????


anonymous 12/21/2012 8:35:53 PM

Tired of hardcore crews ruining shows? Tired of snobby vegans and throat tatted hardass wannabes? Try my new product called "gay be gone", the trick is in the patented design which automatically teleports you to an actual show worth going to!


anonymous 12/21/2012 8:36:52 PM

I went to this last year and somebody spin kicked me in my transcreasel mesh implant


ineedsalt 12/21/2012 9:29:14 PM

^ lol


anonymous 12/21/2012 9:34:13 PM

Everyone talking shit on this fest can suck my c-ck. -Stu


anonymous 12/21/2012 10:53:39 PM

anonymous1 hour ago Everyone talking shit on this fest can suck my c-ck. -Stu permalink | report abuse Is that stu for stupid ass?your probably some bro with sweet tattoos and listen to pantera


brassknuckleromance 12/21/2012 11:18:46 PM

that actually looks like a great line up. would go actually.


anonymous 12/21/2012 11:21:18 PM

^^^ Uses the word "Bro" A. Five Finger Death Punch fan? B. Dude who says he hates Jersey Shore, but secretly watches it? C. Just another gay? D. All of the above?


anonymous 12/22/2012 2:28:11 AM

"Will be moshing with a machete in a ski mask to No Zodiac" lol hero


anonymous 12/22/2012 2:35:49 AM

drowning is somehow the shittiest band on this shit fest


anonymous 12/22/2012 3:34:37 AM

32 year olds with face tattoos are stoked to beat up 17 year olds wearing "Deez Nutz" hoodies.


xburnfacex 12/22/2012 5:21:32 AM

Two-steps are stoked.


anonymous 12/22/2012 6:51:00 AM

cartoon network is stoked.


anonymous 12/22/2012 7:12:00 AM

backtrack over merauder? b9board is stoked


sadball 12/22/2012 8:07:05 AM

What the fck is CYC?


anonymous 12/22/2012 8:30:26 AM

Merauder, Hoods, Blood Stands Still and No Zodiac? Count me in.


anonymous 12/22/2012 8:34:39 AM

fck all these gays above me. Their all hxc dudes with tats and thick glasses. Half are edge balls and half are losers who dropped out of school. Either way, I'll be the 7'1 black dude just murking kids who are doing pile ups. Yea... you gays better watch out for big bubba mother fcker. Also, I sell custom ski masks for $4.99. You heard!?


anonymous 12/22/2012 9:17:10 AM

Mayo Over Rye


ineedpepper 12/22/2012 9:34:25 AM

ineedsalt19 hours ago i would go and not even watch the bands. the crowd will be awesome says a guy who prefers salt over pepper.


sadball 12/22/2012 10:07:48 AM

^fingerblasts his downs syndrome sister


anonymous 12/22/2012 10:11:42 AM

Can I still do cartwheels in the pit ?????????? Last year someone put a hole in the wall and I rolled my ankle on the drywall debris........ So I called Larry H. Parker and then he called up J.G. Wentworth and they got me 5.9 dollars... Hablamos Espanol...


anonymous 12/22/2012 11:40:02 AM

This fest is gonna be sick. fck those who disagree. This is real hardcore.


anonymous 12/22/2012 1:14:40 PM

More like BUTT LOVE


anonymous 12/22/2012 1:35:47 PM

fck all these gays above me. Their all hxc dudes with tats and thick glasses. Half are edge balls and half are losers who dropped out of school. Either way, I'll be the 7'1 black dude just murking kids who are doing pile ups. Yea... you gays better watch out for big bubba mother fcker. Also, I sell custom ski masks for $4.99. You heard!? Why are you at a hardcore festival if you're a 7'1 black dude? Did the lakers not work out?


anonymous 12/22/2012 1:38:49 PM

fck TERROR.


anonymous 12/22/2012 2:00:34 PM

Will there be Vespa parking and a scarf rack? I can't just leave my letters anywhere


anonymous 12/22/2012 2:21:29 PM

Saw the 7 foot black dude at Rain Fest. He was trying to crowd mosh during H20 and people just let them because they were scared. He probably had a gun anyways.


anonymous 12/22/2012 2:24:48 PM

fck all these gays above me. Their all hxc dudes with tats and thick glasses. Half are edge balls and half are losers who dropped out of school. Either way, I'll be the 7'1 black dude just murking kids who are doing pile ups. Yea... you gays better watch out for big bubba mother fcker. Also, I sell custom ski masks for $4.99. You heard!? You sound like you smell like the gorilla exhibit at the zoo. Who wouldn't move out of the way.


anonymous 12/22/2012 2:25:26 PM

Life After Death = Indiana Gangbangers = SOSF = da hardest ever


anonymous 12/22/2012 3:57:01 PM

Sounds like a sausage fest. The Ghost Inside and Emmure should be on this.


ineedpepper 12/22/2012 5:03:15 PM

anonymous5 hours ago This fest is gonna be sick. fck those who disagree. This is real hardcore. hey, you're stupid.


anonymous 12/22/2012 5:22:32 PM

Words Once Lived By's new song is dope!


anonymous 12/22/2012 7:56:38 PM

Bands that have 1 word names are stoked.


anonymous 12/22/2012 8:56:17 PM

Will there be bands with hair lips?


anonymous 12/22/2012 8:58:23 PM

The Ghost inside you....... gays let them go deep inside them


anonymous 12/22/2012 9:46:29 PM

a 40 year old coke addict will go on a no less than 5 minute rant about "real hardcore"


anonymous 12/22/2012 9:47:17 PM

lead singer of drowning will be there acting black, trying to cover up the fact he may be the most suburban motherfcker on the planet


anonymous 12/22/2012 9:47:52 PM

wiggers are stoked


anonymous 12/22/2012 10:55:14 PM

Rick Ta Life is stoked.


anonymous 12/22/2012 11:12:34 PM

I hope all the gays that tAlk shit on here go since they are so involved in the scene.......... The Internet gay scene that is.


anonymous 12/23/2012 12:13:59 AM

fck all you gays that are talking shit on this fest. These are all amazing hardworking hardcore bands from every where that are coming together to put on a damn show. Also everyone who has been working on this fest has put a lot of work into it. Which includes forking out thousands of their own money to get bands up there. So quit being un-greatful bitches. Actually take time appreciate and represent!


anonymous 12/23/2012 12:33:21 AM

"fck all you gays that are talking shit on this fest. These are all amazing hardworking hardcore bands from every where that are coming together to put on a damn show. Also everyone who has been working on this fest has put a lot of work into it. Which includes forking out thousands of their own money to get bands up there. So quit being un-greatful bitches. Actually take time appreciate and represent!" From the East Coast and won't be attending.


anonymous 12/23/2012 10:47:04 AM

Sounds like a Skinhead gig....ever since I took the time to realize that this kind of music is completely bro, it's been a lot more entertaining, so remember tough guys, you're not "Hardcore" anymore, you're Bro, dirt bikes, energy drinks, big trucks, *fitted caps, and *graphic mesh shorts, *non sports jerseys, and blowing **men of course ...the same characteristics of a bro and the essential tough guy hardcore idiot are extremely alike....


anonymous 12/23/2012 12:49:29 PM

Ha! "Hard working hardcore bands"... It's not hard to be a band when the hardcore scene has turned in to a watered down fcking GANG oriented scene since 95, you fcking 10 years don't even know. Hardcore isn't about SOSF or FSU or courage crew. And that's what it's been made in to. So fck off and go sell your newbie BS somewhere else. Hardcore is dead.


anonymous 12/23/2012 1:06:22 PM

No Zodiac is horseshit


anonymous 12/23/2012 1:46:06 PM

fck those gays in Domination.


anonymous 12/23/2012 5:12:30 PM

Resurrecting gestapo officers are stoked and will be at this show in the pit. They invited me and even bought me a ticket, I declined.


anonymous 12/23/2012 5:12:55 PM

*resurrected


anonymous 12/23/2012 5:14:09 PM

fck all you gays that are talking shit on this fest. These are all amazing hardworking hardcore bands from every where that are coming together to put on a damn show. Also everyone who has been working on this fest has put a lot of work into it. Which includes forking out thousands of their own money to get bands up there. So quit being un-greatful bitches. Actually take time appreciate and represent! Nice try Rudolf Hess.


anonymous 12/23/2012 5:14:29 PM

Calling Murder Death Kill Hardcore is like calling Good Charlotte punk rock.


anonymous 12/23/2012 6:31:44 PM

And is there gonna be a face painting booth so I can get my face painted like a cat???? I went to this last year and somebody spin kicked me in my transcreasel mesh implant ^The 2 best lines on here. Even funnier when you're stoned.Nicetyvine forts


anonymous 12/23/2012 6:34:53 PM

The No Ones Getting Laid Fest AKA Front,Fake and Masturbate Fest


anonymous 12/23/2012 6:45:52 PM

Ha! "Hard working hardcore bands"... It's not hard to be a band when the hardcore scene has turned in to a watered down fcking GANG oriented scene since 95, you fcking 10 years don't even know. Hardcore isn't about SOSF or FSU or courage crew. And that's what it's been made in to. So fck off and go sell your newbie BS somewhere else. Hardcore is dead. ^That my friends..Is THE TRUTH.


anonymous 12/23/2012 6:57:11 PM

Roger Miret and Freddy Madball will be making balloon animals and will be performing unnatural fun acts on each other between bands. Included with admisssion. No rain checks


anonymous 12/23/2012 6:59:41 PM

I hear theres a Sasquatch problem in Tacoma..that might keep me away


anonymous 12/23/2012 7:01:28 PM

Heavily tattooed scumbags with micro penises are super.super stoked for this fiesta


anonymous 12/23/2012 8:22:45 PM

Hypermachismo gays who are overly concerned about the way other men look and dress are stoked. I hope murder death kill flips their van on their way up there.


anonymous 12/23/2012 8:26:41 PM

I think they should lock the doors and "emmure" all these white power gays inside. No one would miss them.


anonymous 12/23/2012 8:48:20 PM

All gays^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^* pussies^^^^^^^


anonymous 12/23/2012 8:55:12 PM

Freddy Madball us pissed. Bands haven't paid dues and went straight to tough love


anonymous 12/23/2012 9:31:00 PM

Message to Scott Vogel: Your band sucks. Your life sucks. You're a gay. No one likes you. Bet you thought you were the shit when you were 16 and treated everyone else around you like shit. Now everyone knows you're a gay and you have no friends so you keep prolonging the career of your pathetic talentless band. Give it up already.


anonymous 12/23/2012 9:49:23 PM

^^ Fail.


anonymous 12/23/2012 11:36:08 PM

Also everyone who has been working on this fest has put a lot of work into it. Which includes forking out thousands of their own money to get bands up there. Paid thousands of dollars of their own money to get these bands. Funniest joke on this site in years


anonymous 12/24/2012 12:42:27 AM

Yeah all these self-made millionaires who love Terror and Bane so much and respect their musical skill and integrity had to spend all this money to recruit these superstars from their busy schedule of playing sold-out arenas around the world. Give me a fcking break.


anonymous 12/24/2012 7:52:45 AM

B9 hipsters are upset about this fest . Go cry your way to sound and fury gay!


anonymous 12/24/2012 8:02:26 AM

Funny reading these comments. Especially when all the gays talking shit would never say this shit to any of the bands or promoters face. being anonymous gives cowards and real life bitches a voice. Keep feeling big on your keyboard gay!


anonymous 12/24/2012 10:27:43 AM

^^^ I'm not scared of you Scott. Why don't you call up Hitler you nazi gay motherfcker? Or better yet learn to play guitar. I could play better than your band when I was 12 years old. You and these other tough guy bitches claim it's about respect but no one outside Sons of Anarchy respects your music at all. You should just retire and go back to selling meth.


anonymous 12/24/2012 11:03:24 AM

^^^^ why don't you man the fck up and do something about. Nope your just gonna keep on crying and complaining like a bitch!


anonymous 12/24/2012 11:29:20 AM

HAHAHAHA HAHAHAHA scottie is so butthurt right now that a stranger on lambgoat hurt his feelings go write a song about it chugga chugga chug...your not even a gangster you are a bitch and everyone knows it too


anonymous 12/24/2012 11:31:58 AM

The thing that you tough guy gays dont realize is that fronting like your gonna fck someone up doesn't help you if no one respects you anyways. You're gonna trapped in your gayass music scene for the rest of eternity cause no one else (NO ONE ELSE!) has any respect for you.


anonymous 12/24/2012 11:32:22 AM

*gonna be


anonymous 12/24/2012 11:35:00 AM

I said everything I needed to say. Good luck with tough love fest or whatever the fck. Tough Love II and Tough Love III and Tough Love IV, etc. I'm sure it'll be fun.


anonymous 12/24/2012 1:51:00 PM

scott vogel isn't stoked on this line up


anonymous 12/25/2012 7:17:59 AM

Sadly, alot of the hxc scene has turned so "bro" with pit beefs and fashion shit. I always thought it was about accepting everyone no matter what--a place to belong. <sniff sniff> Seriously tho, I have heard Vogel say this almost exact statement.


anonymous 12/25/2012 8:48:29 AM

Gayest thing I have ever read^^^^^^


anonymous 12/25/2012 11:22:14 AM

Sadly, alot of the hxc scene has turned so "bro" with pit beefs and fashion shit. I always thought it was about accepting everyone no matter what--a place to belong. <sniff sniff> Seriously tho, I have heard Vogel say this almost exact statement. How old are you?? 13? 14?


anonymous 12/26/2012 9:08:39 AM

Why the fck are people shooting up kindergartens and neighborhoods when there's a perfectly good mass gathering of dipshits who deserve to die right here in front of our noses. Somebody get on it before they take our Bushmasters away.


anonymous 12/26/2012 12:07:39 PM

Merauder rules but so many terrible metalcore and cry bands on this fest...


anonymous 12/26/2012 12:20:38 PM

Why the fck are people shooting up kindergartens and neighborhoods when there's a perfectly good mass gathering of dipshits who deserve to die right here in front of our noses. Somebody get on it before they take our Bushmasters away. HAHAHAHAHA so true


anonymous 12/26/2012 12:27:35 PM

^^^ not that we condone that sort of thing. I think it would be better to create an Australia-like prison colony for all these jerks where they can live out their shitty lives together.


anonymous 12/26/2012 12:28:15 PM

call it Toughloveland


anonymous 12/26/2012 3:56:37 PM

this fest doesnt make any sense. there are a couple of hardcore headliners and then every other band is shitty fcking metalcore


anonymous 12/26/2012 5:00:33 PM

"We're playing a show with Terror!! You should go!!" "Sweet! How much is it?" "$30". "We're not THAT good of friends."


anonymous 12/26/2012 5:44:58 PM

Dude going to see my friends band play with Terror is like going with my girlfriend to yoga. No thanks, I would totally be down but I'm kinda tired tonight. Next time...


anonymous 12/27/2012 2:49:52 AM

its like a shitty pay to play show. i bet tons of bands are being forced to sell PRESALE to be able to play.


anonymous 12/27/2012 1:45:55 PM

125 comments and counting...probably 90% of which are making fun of this lameo festival. Scott Vogel and the rest of his "crew" just don't get it.


anonymous 12/28/2012 4:57:42 AM

Should you wash screen printed mesh shorts in hot or cold water?


anonymous 12/28/2012 5:39:53 PM

remember that show tough love on vh1? guy was hot and sew were da chixxxx RONNIE RADKE BLOWS HUMANS!!!


anonymous 12/28/2012 10:10:34 PM

And all of you are scum. Gangsters aren't supposed to be internet tough guys. None of you have the nuts to show up and if any of you did you wouldn't admit to talking shit.


anonymous 12/29/2012 4:29:09 AM

^^^^ There's Scotty again. "I recognized your foul stench when they first brought me aboard this ship"


anonymous 12/29/2012 7:54:43 AM

^^^^^ here is Jeffree Star again.


anonymous 12/29/2012 8:04:38 AM

Lets be real about this. All the shit talkers and haters aren't going to change nothing. It's funny watching grown men and lots of children talk shit to each other. None of this means anything in real life. People are still going to attend ,bands will play and at the end of the day. All your kicking and screaming like a 2 year old will get you nowhere. So keep on crying Lambgoat. We are all laughing at you.


anonymous 12/29/2012 8:29:56 AM

"aren't going to change nothing" Nice grammar there homeboy. Also, thank you for that pretentious rant; you are really working to make the world a better place. I'm sure Hitler is very proud of you.


anonymous 12/29/2012 9:30:18 AM

^^^^^ this guy must be a school teacher. Props for correcting my vocabulary. Do you want an apple?


anonymous 12/29/2012 9:35:25 AM

Lambgoat: a place for cowards to have a voice.


anonymous 12/29/2012 12:00:43 PM

As one of the producers of this fest the fact that it has 6,000+ views is great. Most of these comments are hilarious. The "haters" have a lot of talent in coming up with some of this stuff. Most of these bands are from out of town and they are not pre selling any tickets and local bands aren't either.. Just old school promo. Thanks for all the attention guys I love it! p.s. I bought stock in Nike and you can wash mesh shorts in both cold and warm water! - Lonnie Reed-


anonymous 12/29/2012 3:15:13 PM

Bullshit on the locals not selling pre sales. I am getting bothered so much about buying pre sales from all the CYC nerds it's getting ridiculous.


anonymous 12/29/2012 4:02:05 PM

^pssy that would never talk to anyone from CYC


anonymous 12/29/2012 4:04:03 PM

"locals" meaning the "local bands" ese whats your name? we will make sure not to bother you :)


anonymous 12/29/2012 10:53:36 PM

" Will I be able to wear my denim vest with my dog tags and a shirt with a crew that nobody has heard of??????????? " LLLOOOOOOOLLLL p.s. TERROR & VOGEL ARE SHIIIITTTT.


anonymous 12/30/2012 1:48:47 AM

LoydChristmas


anonymous 1/3/2013 4:07:42 PM

why isnt pierce the viel on this :(?


anonymous 1/7/2013 1:11:52 PM

anonymous8 days ago ^pssy that would never talk to anyone from CYC i would talk to them and tell them that they're dumbies.


anonymous 1/7/2013 3:27:39 PM

Clean Slate changed its name to UNEASE. check them out theyre tight.


anonymous 1/15/2013 1:37:39 AM

Whoever called me a wigger is my hero. Gave me a good laugh. Chicago represent homie ;) -Bryan


anonymous 1/15/2013 1:38:55 AM

^^^^ gays who look at a band's image and not what their about ALL OVER this page.


anonymous 1/15/2013 1:42:57 AM

anyone from Chicago trying to wear du rag's and circle jerk in the pit?


anonymous 1/15/2013 10:22:43 AM

kids who listened to deathcore 6 months ago are stoked


anonymous 1/15/2013 11:36:11 AM

ITT gay wigger lead singer of drowning and his gay wigger fans get butt hurt like the gays they are


anonymous 2/4/2013 11:53:27 AM

This is not very posi at all....


anonymous 2/6/2013 2:10:35 AM

Dear lambgoat. This is someone planning on attending on attending tough love fest 2013. I cannot wait to see backtrack, terror, and no zodiac; however, I am very disappointed to see the band 'a sight for sore eyes' on this years line up. I have been to their concerts twice in Reno. Each show I walk in and instantly smell marijuana smoke. The drummer looked high on weeds or some sort of pepspice drug. And why is there a girl playing guitar in this band? No cl*t in the pit dudes.





Related News