NewsAugust 1, 2008 10:09 PM ET5,305 views

Animosity, Decrepit Birth, Antagonist mini-tour

Animosity, Decrepit Birth, and Antagonist will team up for a few West Coast shows in September. Here you go: 9/9 Anahiem, CA @ The Chain Reaction 9/10 Canoga Park, CA @ Cobalt Cafe 9/11 Victorville, CA @ Karma 9/12 San Jose, CA @ San Jose Skate 9/13 San Francisco, CA @ Thee Parkside

21 comments

Post Comment

master_of_profits 8/1/2008 7:20:25 PM

zomg first post!

virus_dot_exe 8/1/2008 7:49:09 PM

second post, me rikey

lordshredder 8/1/2008 8:08:41 PM

Absolutely stoked for this. Good bands, and my homies.

metal_bob 8/1/2008 8:20:50 PM

Fight me in the valley 9/10

shit_spasm 8/1/2008 9:34:33 PM

this needs to be on the front page

bruce_springsteen 8/1/2008 10:35:05 PM

I'm sure its not on the front page cuz its 5 days long, but regardless, all awesome dudes, awesome tour.

likeatonabricks 8/2/2008 12:07:53 AM

They forgot to put that American Me is also on this tour.

j33bus 8/2/2008 11:29:11 AM

fck you california

tentacles_of_whorror 8/2/2008 5:21:58 PM

i like cookies

chas 8/2/2008 6:10:47 PM

lol @ the american me joke ahahahahahahaha

Tinfins 8/2/2008 9:07:38 PM

hmmmmmm day after i get back from vacation

colorbrown 8/3/2008 12:45:55 AM

Animosity is the bee's knees.

feeeedbacker 8/3/2008 8:05:35 PM

decrepit birth is the only reason to go

letusprey 8/3/2008 8:09:10 PM

probably wont go, but thee parkside is a great venue.

thehays 8/4/2008 12:46:23 AM

what a worthless tour. animosity is boring as fck live

severedintwo 8/4/2008 3:28:53 AM

^^ this gay listens to fall out boi

rabedown 8/4/2008 1:05:47 PM

how is this considered a tour? animosity beats

jordanxbeer 8/5/2008 3:49:08 AM

how did decrepit birth get put on the same bill with these other dildos? brutal death metal + sweet fvcking mosh hell yeah brah kthnxbye.

TheFall44 8/7/2008 10:33:12 AM

This sounds like an awesome tour. Sucks only on West Coast...Not really a fan of Antagonist...

IStillBelieveInWhtWeBuilt 10/13/2008 12:21:45 PM

I never go around lg bashing bands but I honestly believe Animosity is pure shit.

SkeetFetus187 11/20/2008 5:32:38 PM

emmure should have been on this!




Related News

THE VANFLIP PODCAST
THE VANFLIP PODCAST
#147 - Morgan Lander of Kittie

THE VANFLIP PODCAST
THE VANFLIP PODCAST
#146 - Steve Buhl of 200 Stab Wounds