Home > Forum > Topic

russianguy = spacetoast = spaceghhost

easyhateoven 148 days ago
his posts are all annoying and lame as shit

russianguy 148 days ago
when was this?

ShaolinLambKiller 148 days ago
Right now you loserbitch

Barbara 148 days ago
LOL

Barbara 148 days ago
See the joke is, you switch between the singular and plural forms of words at random cuz that's russian!

russianguy 148 days ago
that's russianS!

ShaolinLambKiller 148 days ago
Cause he is a retarded f*ckstick shit gimmick

easyhateoven 148 days ago
dude's a cum guzzler

xander_crews_horse 148 days ago
my car is also a cum guzzler. but at least my car doesn't post here.

_d0thack_ 148 days ago
He's kinda harmless in the way that he might've been dropped on his head throughout his entire life.

easyhateoven 148 days ago
lol

easyhateoven 148 days ago
he's a nuisance

ShaolinLambKiller 148 days ago
He gonna get the bullet

carveyournamein 148 days ago
It's kort. You could drive a boat over the gulf and into his living room.

xander_crews_horse 148 days ago
lol kort kirby lives in a swamp yurt.