Home > Features > View

Lionheart "Lifer" video premiere

Our exclusive premiere of Lionheart's new video for "Lifer."

Thursday, April 26, 2012 8:12 AM PT / 8,050 views
Northern California hardcore/metal outfit Lionheart will release their new album Undisputed on May 8th via Mediaskare Records. In the meantime, we're happy to premiere the band's music video for the song "Lifer," which appears on the album. Check it out now:





If you like what you hear, limited edition pre-order packages are available here.


Tags: Lionheart

Comments (30) post new comment
anonymous 4/26/2012 8:55:30 AM

Difficult as f*ck!!


anonymous 4/26/2012 12:14:29 PM

One of the hardest working bands out there.


anonymous 4/26/2012 12:34:58 PM

awful guitar tone


anonymous 4/26/2012 12:54:19 PM

travis barker in a mosh band. lol


anonymous 4/26/2012 2:47:57 PM

didnt know the guy from storage wars sang for a whack metalcore band


anonymous 4/26/2012 3:00:20 PM

these guys look way too old to be doing this. if you're 15 and don't know any better, that's one thing. these guys have no excuse.


anonymous 4/26/2012 3:15:57 PM

Haters are just mad cause they're sitting at home while these dudes travel the world. Saw these guys at NEMHF and they easily had one of the best sets/ reactions all day. The place went off.


anonymous 4/26/2012 4:18:28 PM

Dont get me wrong I love lionheart, but does every soing have to be about pain, mention the word animal, and struggle? come on bros, lets get a lil posi.


anonymous 4/26/2012 5:35:42 PM

wigger metal


anonymous 4/26/2012 8:15:42 PM

Into it. Wish more music came out like this these days. Hard and to the point. Why the f*ck are they on mediaskare though?


anonymous 4/26/2012 9:04:37 PM

"Dont get me wrong I love lionheart, but does every soing have to be about pain, mention the word animal, and struggle? come on bros, lets get a lil posi." f*ck POSI


anonymous 4/26/2012 9:36:12 PM

Okay.


anonymous 4/26/2012 9:49:55 PM

These Guys just keep getting better! This Video BLOWS away that last video where the dude from 100 Demons is wondering why they asked him to be in it. Legit Hardcore not some A Day To Remember shit!


ineedsalt 4/26/2012 10:19:12 PM

throw a bitch in there, boom! winds of plague


ineedsalt 4/26/2012 10:39:29 PM

throw a bitch in there, boom! winds of plague


anonymous 4/27/2012 6:08:22 AM

"Haters are just mad cause they're sitting at home while these dudes travel the world." Funniest thing I've read in a while.


anonymous 4/27/2012 9:27:34 AM

Id rather listen to Hatebreed.


anonymous 4/27/2012 11:05:36 AM

rather watch National Lampoon's Christmas Vacation


Deadwithfear 4/28/2012 3:55:20 AM

I can't stop laughing


anonymous 4/28/2012 7:01:39 AM

I'm into it. Haven't heard shit this hard in a while. I'd mosh.


anonymous 4/30/2012 5:34:18 AM

Impending Doom of hardcore


anonymous 4/30/2012 9:24:23 AM

Undisputedly terrible. Did I actually hear the same riff for three minutes straight right now? Yep, I did. They may work hard, but clearly not as becoming better musicians.


anonymous 5/1/2012 9:17:44 AM

Wah Wah wahhh if you don't like the band, maybe you should get off the Internet and out of the house and start your own band that everyone would love and never talk shit about. Anyway, wasn't a huge fan of the last album but this song is pretty damn good. Reminds me of biohazard with a little early era hatebreed.


xbumpx 5/2/2012 6:58:49 PM

One life. One Pain. I'm a wigger for the rest of my days.


anonymous 5/3/2012 9:39:21 PM

Wow, Mediaskare delayed the new Exotic Animal Petting Zoo and Bermuda releases for this shit? f*ck this sucks!


anonymous 5/4/2012 10:07:54 AM

This sucks.


anonymous 5/4/2012 4:18:15 PM

Chicanos are stoked.


rick____tocchet 5/6/2012 9:38:54 AM

this shit is horrible


anonymous 5/29/2012 3:20:59 PM

badass!!!


anonymous 7/10/2013 3:37:35 PM

Hahaha hatebreed n biohazard huh lionhearted is whack as f*ck hatebreed shits on these gays anyday keep riding these gays nuts u lil pssys