Home > Albums > Comments

Sulaco - Tearing Through The Roots comments

Alex_   posted 10/7/2006 4:26:04 PM
Cory, you suck balls, if you don't understand the greatness of the last Sulaco.

Kids, it's a 11/10 album, don't read Lambgoat's crappy review.
Some dude with attitude._   posted 9/29/2006 5:05:57 PM
Sulaco kicks ass. I can't wait to hear the whole thing.
Where's my CD? Lon? Burke?
I know you guys are reading this.
See you Nov. 4th bitches.
Crif_   posted 9/28/2006 9:57:06 PM
Thanks for taking the time Cory. If you ask me, this band sucks donkey scrotum!
smokeoutloud_   posted 9/28/2006 12:45:49 PM
Riff-Vortex sounds f'in great to me, more noise, and more loudness. fvck, the mp3 sounds great, it's everything those shitty bands like BTBAM do but its way-TIGHT!!
ghetto_paul_   posted 9/28/2006 11:13:18 AM
this album is not spectacular, but still pretty solid. it's been done before, but then again Sualco does it pretty well. deserves better than a 5/10.
xomertax_   posted 9/28/2006 1:22:02 AM
"technical" metal is becoming even more played out than "swedish" riffs.
stalin_   posted 9/27/2006 8:17:31 PM
KALIBAS was f*cking AWESOME! Sulaco is good but will never compare. Kalibas and Creation is Crucifixion was the best tour ever! This album is terrific. Hooray Willowtip, once again.
_   posted 9/27/2006 6:24:34 PM
Gonna have to disagree with you soldier. From what I've heard this has better production and drumming than the ep...and just as excellent songwriting. And a "riff vortex" is no bad thing. Eric Burke-thumbs up.
haha_   posted 9/27/2006 6:21:51 PM
holy shit cory you suck so much
mefuckyeah_   posted 9/27/2006 5:30:36 PM
Yeah this cd sucked, bad willowtip.....bad!!!!
truthsayer_   posted 9/27/2006 4:59:44 PM
I agree with a lot of points in this review - I can hear the level of talent and complexity in this album, but it just hasn't clicked with me yet. Someone on the board called it a "riff vortex," which I think just about sums it up. Still, I think it deserves at least a 6 or a 7.
toemosdapfunk_   posted 9/27/2006 4:52:32 PM
I've read many online reviews on this album, and they all gave out extremely high scores for this album. This is the only review i've come across that gave this album a low-scored review. I've had this cd spinning since I got the pre-order for it in august, it is really good shit. I cant agree more with the final statement at metalreview.com for this album, " I really can’t find any flaws here, other than it almost being too much of a great thing."
strongereveryday_   posted 9/27/2006 4:50:55 PM
first to say "first post"
jerseyislame_   posted 9/27/2006 4:48:20 PM
no