Home > News > Comments

Grindmother tour dates announced

Wednesday, March 15, 2017 12:33 PM PT


Canadian grindcore band Grindmother, featuring their much-discussed 68-year-old vocalist, has announced an early spring tour. Dates are as follows:

3/23 Valapariso, IN @ Big Shots
3/24 St. Louis, MO @ Fubar
3/25 Oklahoma City, OK @ Thunder Alley
3/26 Dallas, TX @ So What?! Festival
3/28 El Paso, TX @ Rockhouse Bar
3/29 Mesa, AZ @ Club Red
3/30 San Diego, CA @ Brick By Brick
3/31 Pomona, CA @ PBW
4/1 Las Vegas, NV @ Eagle Aerie Hall
4/4 Salt Lake City, UT @ Metro Music Hall
4/5 Thornton, CO @ Trailside Saloon
4/6 Springfield, MO @ Lindberg's
4/8 Murfreesboro, TN @ Autograph Studio
4/9 Cincinnati, OH @ Mad Frog


24 comments


anonymous
195 days ago
See You Next Tuesday is stoked.

anonymous
195 days ago
WAH WAHH WAH :*( I'd rather die than hear another one of your manufactured bullshit 'so-and-so is stoked' comments.

anonymous
195 days ago
I'm stoked you're dying.

anonymous
195 days ago
^^ that guy is not stoked

anonymous
194 days ago
well this gimmick will surely never get old

anonymous
194 days ago
holy shit-read that as "much-diseased 68-year-old vocalist"

anonymous
194 days ago
Lmao tell SHAVO bout the grand mother and he say "so what" xD lmao SHAVO the mind of a innocent child and well it what the world need now :) srj tmkn-sod fame. All the fans and Twitter blabblim they mouth wads off bout the gimmick and the gimmes! Well we all take a tip from SHAVO ass hole and put an end to the hatred and the denial of the Turks xD lmao den Mlkn say grand mother fckin stupid gimmick too

anonymous
194 days ago
They should totally package this band with Unlocking the truth, along with a transsexual band for a "much-discussed bands" tour.

anonymous
194 days ago
Imagine a member leaving this band. "The former Grindmother singer is starting a new band called Bluegrassfather. As the new Bluegrassfather singer he plans to step out of the shadows of his former band, Grindmother."

anonymous
194 days ago
Jesus Christ on the cross this ship hasn't sailed yet? A video or 2 was funny but making a tour out of this is just way beyond bullshit just stop.

anonymous
194 days ago
came for a serj comment. was not disappointed.

anonymous
194 days ago
Sworn In trying to figure out how they can steal this band's gimmick to revive floundering sales

anonymous
194 days ago
I am waiting for srj to leave his laptop so den and SHAVO can hop on. I have to flip burgers in 18 minutes tho so hurr.

anonymous
194 days ago
Of course there's a break after Vegas. The old bag will probably be playing slots the whole time.

anonymous
194 days ago
the backing band are the biggest posers to walk earth making weekend nachos seem like last days of humanity with the dead grinding

anonymous
194 days ago
will be there with bells on

anonymous
194 days ago
STILL not as bad a gimmick as Wovenwar

anonymous
194 days ago
Serj is a "fluffer" for Richard Simmons and his sexercise videos-Dong Huffer...

anonymous
194 days ago
someone plz book my band xTOURNIQUETx on this.
18v stole OUR riffs don't believe the naysayers

anonymous
194 days ago
Lmao tell SHAVO bout the grand mother and he say "so what" xD lmao SHAVO the mind of a innocent child and well it what the world need now :) srj tmkn-sod fame. All the fans and Twitter blabblim they mouth wads off bout the gimmick and the gimmes! Well we all take a tip from SHAVO ass hole and put an end to the hatred and the denial of the Turks xD lmao den Mlkn say grand mother fckin stupid gimmick too<--- Serj,you are the pot calling the kettle, "black." fck OFF, MORON.

anonymous
194 days ago
came for a serj comment. was not disappointed.<--- you came here, to read your own comment? here's a box of crayons and a Dora the Explorer coloring book, amuse yourself....

anonymous
194 days ago
Lol all the goofy little pussies at South by So What aren't gonna know what to think

anonymous
193 days ago
^LOL whatever that wack fest is, there will be a ukelele singer/songwriter or a vaporwave laptop set about 5000x more brutal and intimidating than fcking grind mother

anonymous
186 days ago
This is some gay SICK SHIT eque gimmick fck them